EGO Men`s Fashion Concept a sarbatorit luni, 7 aprilie, patru ani de la deschiderea primului magazin, alaturi de admiratori ai stilului EGO, clienti, parteneri, persoane publice si reprezentanti mass-media.
EGO a prezentat colectia primavara/vara 2014 intr-un fashion show dinamic, in care defilarea de moda s-a imbinat cu dansul, exprimand bucuria de a purta o vestimentatie confortabila dar eleganta, realizata din tesaturi naturale dintre cele mai pretioase, cat mai usoare si racoroase.
4 ani de Ego Men’s Fashion Concept
Prezentarea de moda a fost structurata in 3 parti: smart casual, business si ceremonie, elementul surpriza al serii fiind aparitia catorva vestimentatii smart-casual feminine ce poarta semnatura brandului italienesc Manuel Ritz.
Sezonul primavara/vara 2014 ofera barbatilor EGO experienta purtarii sacoului cu captuseala de matase naturala. Calduroasa iarna si racoroasa vara, matasea naturala este considerata, de peste 5.000 de ani, “regina tuturor tesaturilor”. Finetea si pretiozitatea sa nu au fost egalate pana acum de nicio alta fibra artificiala. Pe langa placerea purtarii sale chiar si in cele mai calduroase zile, sacoul cu captuseala de matase EGO se remarca prin aspectul sau modern conferit de combinatiile cromatice si imprimeurile complexe.
Paleta cromatica a colectiei smart casual este compusa din albastru Napoli, teracota, somon, verde și bej, dar si nuante tari precum fuchsia sau turcoaz.
Pentru sezonul primavara/vara 2014, EGO propune costume business realizate din cele mai usoare si racoroase materiale ce se remarca prin lipsa captuselilor si a intariturilor, asa cum este si modelul Zero Gravity de la Tombolini. Doar 300 de grame cantareste un costum creat din cea mai pura lana, din casmir, matase, in sau bumbac.
Colectia pentru ceremonii EGO Men’s Fashion Concept intruchipeaza eleganta, evolutia si puterea vestimentiei formale de a transforma mirele intr-un dandy contemporan. Tinutele asigura o aparitie rafinata prin linia moderna, usor cambrata iar tesaturile ce poarta semnatura celor mai cunoscuti producatori se remarca prin inalta calitate şi finete: lana, matase, jacquard de matase. De la albastru regal, turcoaz sau oranj, pana la gri sau alb, paleta cromatica a costumului de mire este mai variata ca oricand.
Partenerii evenimentului au fost: Auto Tiriac, Hipnose, Chivas, Malnas, Contego Coffee, Trip Tailor, Floraria cu Povesti, Artist Academy.
Invitatul special al serii a fost Domninic Dormeuil, presedintele celui mai cunocut producator de tesaturi din lume si al 5-lea descendent al celebrei case Dormeuil, aflat la prima vizita in Romania cu ocazia aniversarii EGO. De la regi la presedinti, de la vedete internationale la pasionati de moda, Dormeuil reuseste sa imbrace elita lumii de peste 170 de ani, fiind recunoscuta pe 5 continente ca un exponent al calitatii in materie de tesaturi.
Care dintre ținutele de mai sus ți-a plăcut?
Andi Moisescu mi-a placut.. si Carol Ferdinand :)
Nasturi incheiati la sacou, pantofi asortati la sacou, lungimea cravatei oricum numai corect nu, captuseala la vedere….no comment
Laci nu imi place de tine, nu ai pic de atitudine, uita-te la ceilalti ! toti cei 3 (chiar si crbl care se maimutareste) vor sa arate ceva. Iar despre prezentare nu am cuvinte. Cezar are perfecta dreptate, o 'caterinca' ieftina. De ce trebuie sa incerci sa te iti pui tot felul de combinatii care mai de care mai traznite? Vrei sa iesi in evidenta cu ceva?(nu ma refer neaparat la tine) O sa reusesti cu siguranta, dar negativ. Calea corecta este : haine fara brizbrizuri, cromatica corecta, atitudine si un zambet sincer. NU AI CUM SA DAI GRES ! Nu este o critica, este doar un sfat.
Prezentarea asta-i clovnerie in toata regula,vorba lui Cezar Ionascu:
https://domnideromania.ro/2013/04/masculinitate-vs-clovnerie/