Brandul iconic cu inspiratie din jocul de polo, La Martina, a aniversat 1 an de la intrarea pe piaţa românească în cadrul unui eveniment desfăşurat sub conceptul « Let’s have a night of firsts ». Evenimentul a avut loc in magazinul La Martina din Baneasa Shopping City si a oferit invitatilor o incursiune in istoria de peste 29 ani a brandului.
La Martina a aniversat 1 an in România
România este prima ţară din Europa care are un magazin online (lamartina-store.ro ), punând la dispoziţia fiecărui român produse din colectii consacrate, de o eleganţa unică, împărţite în linii cu identitate proprie, fiecare in sine putand crea ansambluri vestimentare complete si personalizate. Precolecţia Che Tango toamnă –iarnă 2014 este prezentă în magazine cu piese vestimentare inspirate din Tangoul argentinian. Eleganţa şi prestanţa Tangoului este recreată in costume complete, tricouri, geci şi accesorii, eşarfe sau pălării. Colectia Guards Polo Club by La Martina este şi ea prezentă în magazine, fiind o colectie lansata in 2010 cu aprobarea celui mai prestigios club de polo din lume, frecventat de Casa Regala a Marii Britanii.
La Martina este un brand cu rădăcini latine, născut în Argentina în 1985, la iniţiativa lui Lando Simonetti, un argentinian de origine italiană. Simonetti era un împătimit jucător de polo şi a început prin a realiza şei şi cizme, continuând treptat cu tricouri, şepci şi tot ce era nevoie pentru un echipament complet şi o apariţie impecabilă fie pe terenul de polo, fie pentru timpul liber. Brandul a cucerit rapid prin simplitate, calitate şi originalitate pieţele din America, Orientul Mijlociu şi Asia de Sud Est, iar din 2002 pe cea europeană, în prezent existând peste 80 de magazine La Martina în lume.