Noua Generație De Șampoane Antimătreață

Specialiștii în psihologie spun că prima impresie se formează într-un minut și jumătate de la primul contact vizual. Impactul pe care aceasta îl are asupra celor cu care interacționezi poate fi, însă, de lungă durată, de unde și eforturile pe care le depui astfel încât să transmiți de la început cea mai bună imagine. Potrivit cercetătorilor Unilever, una dintre afecțiunile care influențează în mod negativ încrederea în sine este mătreața. Prezența mătreții pe costumul tău negru de exemplu, nu te ajută să faci cea mai bună impresie, iar tu vei avea mai puțină încredere în tine.

Noua generație de șampoane antimătreață

Mătreața este problema numărul 1 în îngrijirea scalpului și una dintre afecțiunile care influențează în mod negativ încrederea în sine în interacțiunile sociale. În acest context, CLEAR și-a asumat misiunea de a ajuta cele 2 miliarde de persoane din lume care se confruntă cu această afecțiune, să scape de mătreață și astfel să aibă mai multă încredere în sine în interacțiunile sociale, fără să aibă nimic de ascuns.

Șamponul antimătreață CLEAR se relansează și aduce pe piața din România o gamă mai largă de șampoane, 6 variante pentru femei și 5 pentru bărbați, dedicate fiecărui tip de păr. Produsele beneficiază de o formulă nouă, un nou design de ambalaj și un nou gramaj (250ml în loc de 200ml), oferind astfel cu 25% mai multă protecție împotriva mătreții¹.

Principala cauză a apariției mătreții este Malassezia, o ciupercă ce trăiește pe scalpul sănătos al majoritații adultilor, dar care uneori se înmulțește necontrolat datorită factorilor externi ce slăbesc bariera naturală de protecție a pielii capului. Tehnologia folosită în șampoanele antimătreață obișnuite se concentrează doar pe înlăturarea ciupercii Malassezia. Acesta este motivul pentru care problema mătreții este rezolvată doar temporar. 9 din 10 persoane care au mătreață susțin că aceasta reapare după o anumită perioadă de timp.

Pentru că înțelege deosebirile dintre scapul femeilor și cel al bărbaților, CLEAR a creat game dedicate.  Creat 100% pentru bărbați, fiecare șampon din gama extinsă CLEAR Men conține BioNutrium 10, o tehnologie unică antimătreață ce combină Zinc Pyrithione și Climbazole. CLEAR este șamponul antimătreață pentru bărbați numărul 1 în lume.

Formula inovatoare CLEAR,  BioNutrium 10 pentru bărbați, cu agenți antimătreață și ingrediente nutritive, pătrunde în profunzime și ajută la activarea3 barierei naturale de protecție a scalpului, prevenind astfel reapariția mătreții4.

1 Mătreață vizibilă, necesită utilizare regulată

2 Calcule efectuate de Unilever în baza datelor raportate de Nielsen pentru categoria de șampon antimătreață de bărbați, utilizând datele cumulate din 42 de țări în perioada mai 2013 – aprilie 2014. Informații disponibile la cerere

3 Ajută la refacerea funcției naturale de protecție a scalpului

4 Rezistență naturală împotriva mătreții prin utilizarea regulată a produsului; fără urme vizibile de mătreață

Related Posts

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *