De abia ce am terminat cu Tiff și îmi rezerv energia pentru excursia spre Florența. Sunt la a 12 participare la Pitti Uomo pentru a vedea noutățile cu care au venit brand-urile vestimentare masculine în acest an. Pentru mine Pitti Uomo reprezintă un proiect de suflet pe care îl fac din 2014.
Dacă la primele ediții la care am participat eu eram fotograful, lucrurile s-au schimbat în prezent. Am reușit să pot duce un fotograf și un videograf care mă ajută să îți prezint ținutele și evenimentele la care am participat.
Pe lângă munca în sine, Pitti Uomo este un loc foarte bun de networking pentru cei care activăm în această nișă. Am prieteni, atât români precum și străini, cu care mă văd doar în Florența în cadrul acestui eveniment.
La fel ca și la edițiile trecute mă voi concentra pe conținut pe care îl voi oferi în format foto și video. Vor fi și articole în care voi descrie ținutele, dar și atmosfera de acolo. În această ediție voi dedica mai mult timp brand-urilor prezente la târg. Poate reușesc să iau și câteva interviuri.
Partenerii mei din această ediție sunt Crama Jelna (cu niște vinuri excelente mie. Îmi place cel roșu de la Jelna), Men’s Cave și The Urban Ties.
The Urban Ties au fost alături de mine încă de la prima mea participare la Pitti Uomo și este și cel mai longeviv parteneriat pe până acum.
Crama Jelna este pentru a doua oară alături de mine.
Am plecat spre Pitti UOmo 96. Ce fel de conținut ai vrea să vezi de la Pitti Uomo?