
Construirea unui brand este o muncă grea. A dezvolta o legătură emoțională între consumator și brand nu a fost niciodată ușor, însă întotdeauna rezultatul e pe măsură. Pe lângă apogeul atins de satisfacție până la momentul respectiv, haide să vedem și alte avantaje. Unul dintre ele este posibilitatea intrării pe alte piețe. Așa se face că anumite nume mari de branduri au pătruns în zona total opusă specializării lor.
Colecția de haine Ferrari
Transferul de imagine este ceea ce se întâmplă, spre exemplu, când un fotbalist celebru pozează în hainele unui brand, fiind dintre cele mai bune mișcări de marketing pe care le poate face o companie. Despre un proces asemănător vorbim și în situația în care cei de la Ferrari, un brand auto de lux, încep să producă propria linie de îmbrăcăminte.
Dacă nu înțelegi despre ce e vorba, pune-ți întrebarea următoare: dintre un start-up pe domeniul vestimentar, mai exact un magazin cu haine pentru bărbați, femei și copii și un magazin identic deschis sub franciza celor de la Ferrari, care are mai mari șanse de a atrage clienții? Desigur, discutăm aici și de raportul calitate/preț oferit, publicul țintă, însă în situația respectivă putem considera magazinele identice în majoritatea aspectelor de bază.
Și uite așa ajungem la colecția de haine a celor de la Ferrari.
Începând de la haine sport până la jachete de piele, pantaloni, tricouri sau cămăși, cei de la Ferrari oferă o gamă largă de produse. Prețurile sunt în jur de 90 de euro un tricou polo, 500 de euro o jachetă din in și 900 de euro o jachetă de piele.
Mai jos ai câteva produse din gama lor:
Acum, tu ce crezi? Cu excepția cazului în care ai fi un client al celor de la Ferrari, cât de dispus ai fi să dai atât de mulți bani pe aceste haine pentru că au inscripționată firma de la Ferrari? Crezi că își merită banii sau crezi că ai avea și alte alternative, mult mai favorabile în privința raportului calitate/preț?
Cum ți se pare colecția de haine a celor de la Ferrari?
Sursa foto: aici