experiența Pitti Uomo 85

Pe la sfârșitul lui decembrie te-am anunțat despre proiectul și Pitti Uomo 85 -Powered by Peroni Italy și aș vrea să îți ofer mai multe detalii despre experiența de a lua parte la un eveniment de o asemenea anvergură.

Despre experiența de la Pitti Uomo 85

Pitti Uomo este un paradis al stilului. Pe o suprafață de 59.000 de metri pătrați ai ocazia să vezi de două ori pe an cei mai creativi și bine îmbrăcați bărbați din lume. În plus, este primul loc din lume pe care un cumpărător ar trebui să îl verifice. Totuși, te avertizez pentru că sunt așa de multe brand-uri creative încât îți va fi destul de greu să poți lua o decizie. Având în vedere că târgul se întinde pe o perioadă de 4 zile care sunt pline de activități mie mi-a fost foarte greu să îmi împart timpul între să fac fotografii de street style sau să vizitez stand-urile.

Să ajung la Pitti Uomo a fost una dintre cele mai realizări la care am visat de ceva vreme și datorită Peroni s-a și întâmplat acest lucru. Am încercat să transmit fiecare emoție pe care am simțit-o la târg prin intermediul fotografiilor și al conținutului pe care l-am publicat despre Pitti Uomo 85.

Pitti Uomo 85 a avut 30.000 de vizitatori dintre care 21.000 au fost cumpărători mai mulți decât în ianuarie 2013.  Datorită Pitti sunt multe branduri care s-au lansat și au ajuns să fie cunoscute la nivel mondial.CEO-ul Pitti Raffaello Napoleone a organizat o cursă privată pentru cei care au fost prezenți la London Collections Men pentru a aduce la târg jurnaliștii și cumpărătorii cheie având în vedere că târgul are loc de 42 de ani. Problema de fapt este că London Collections Men și Pitti Uomo au loc exact în aceași date și acest lucru trebuie să se schimbe.

Majoritatea persoanelor care au fost la Pitti Uomo sunt persoane foarte deschise și prietenoase pentru că toți cei care am fost prezenți am împărțit aceași pasiune comună legată despre creativitate și hainele bărbătești. Am cunoscut persoane din Portugalia, Australia, Brazilia, SUA, Suedia, Italia și multe alte țări. În plus, a fost foarte ușor să intereacționez cu brandurile preferate și să cunosc povestea din spatele lor.

Mi-am dorit foarte mult să cunosc persoanele care m-au inspirat pe mine și tine în acești ani.

Astfel, i-am cunoscut pe următorii:

1) Luca Rubinacci

Impreuna cu Luca Rubinacci
Impreuna cu Luca Rubinacci

2) Nick Wooster

Împreună cu Nick Wooster
Împreună cu Nick Wooster

3) Lino Ieluzzi

Impreuna cu Lino Ieluzzi
Impreuna cu Lino Ieluzzi

4) Tommy Ton ( fotograful pentru Gq.com și Style.com)

Impreuna cu Tommy Ton
Impreuna cu Tommy Ton

5) Mariano Di Vaio

Împreună cu Mariano Di Vaio
Împreună cu Mariano Di Vaio

6) Miguel Amaral Vieira

DSC_0097
Împreună cu Miguel Amaral Vieira

7) Simon Crompton

Impreuna cu Simon Crompton
Impreuna cu Simon Crompton

Am dat și două interviuri…

Interviu
Interviu

…și m-am întâlnit cu următoarele persoane

Adina Buzatu (Trends)

Impreuna cu Adina Buzatu
Impreuna cu Adina Buzatu

Ionut Marin (Ego)

Impreuna cu Ionut Marin
Impreuna cu Ionut Marin

Silviu

Impreuna cu Silviu de la London Street Style
Impreuna cu Silviu de la London Street Style

Pitti Uomo este locul unde te poți delecta cu explozia de culori, asortări a diverselor imprimeuri și cum poți să deveni una dintre cele mai creative persoane.

Mi-a plăcut la Pitti Uomo pentru că poți lega ușor prietenii și crea relații cu multe dintre brandurile prezente. Fotografiile de street style pe care le-am făcut au ajuns pe sute de blog-uri de stil din întreaga lumea. Mulți dintre cei prezenți la Pitti auziseră deja de unul dintre blogurile mele datorită acelor fotografii care s-au distribuit rapid pe internet.

Un caz aparte mi s-a părut apariția lui Nick Wooster. Înainte de intrarea lui Nick pe porțile târgului s-a creat un culoar probabil din respect pentru el și pentru noi fotografii să prindem cadre cât mai reușite.

Nick Wooster
Nick Wooster

Pentru a avea ținute demne de Pitti de vestimentație s-au ocupat The Urban Ties, Gina Butiuc și Royal Chapeau drept urmare ținutele mele au ajuns pe multe site-uri precum Gg.Uk sau Gq Japonia. Ținutele pe care le-am avut pa Pitti Uomo 85 le poți vedea aici. Am învățat foarte multe secrete de stil la Pitti, dar le voi prezenta cu o altă ocazie mai specială.

Gq Japonia
Gq Japonia
Gq.uk
Gq.uk

În vară la ediția Pitti Uomo 86 va avea loc o ediție specială pentru că se sărbătoresc 60 de ani de la infințarea Institutului de Modă din Florența.

Țin să le mulțumesc inițiativei Peroni pentru acest proiect extraordinar Pitti Uomo 85 – Inspired By Peroni Italy

Pentru a învăța mai multe despre stilul de viață italienesc îți recomand blog-ul Diario.

Related Posts

4 thoughts on “Despre experiența de la Pitti Uomo 85

  1. Mihai spune:

    Nu vreau sa fiu rau, dar multe din tinutele pe care le vad mi se par de mapeti – papusi imbracate pe care eventual mi-ar place sa le vad doar in vitrina, nu pe strada.

    Sunt deacord cu tilul masculin, stilat, aranjat si nu de acum, demult am grija de asta, insa mi se pare ca unii barbati intra prea mult in partea feminina si asta nu-mi mai place.

    Ma rog, in final accept orice, (nu incerc si nici nu cred ca are rost sa judec), pana la urma asta face parte din frumusetea vietii – diversitatea – culorile insa mi-am dorit sa postez o parere mai diferita legata de acest subiect.

    Ca sil de imbracaminte, prefer stilul Francez si Spaniol.

  2. ZetulZ spune:

    Frumoasa experienta. Imi place mult modul prietenesc in care te tine Mariano Di Vaio pe dupa spate. Pare un personaj interesant. Felicitari inca odata pentru tinutele pe care le-ai purtat.

    1. Dumi spune:

      Mie nu-mi place atitudinea lui Mariano, pare ca el vrea sa para tatal si Laci fiul, parca il ia peste picior si vrea sa para sef, superior.
      Asta-i perceptia mea cand vad fotografia.

  3. Rares spune:

    Tinutele arata bine dupa parerea mea, dar una mi se pare total nepotrivita. Si aici ma refer la cea a lui Tommy Ton.
    Laci, tu ce parere ai de modul in care e el imbracat?

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *