
S-a terminat și această ediția Untold 2019. Media de participanți pe zile a fost în jur de 93.000 cu o ușoară creștere față de 2018. Asta pentru că festivalul a devenit mai popular, dar și datorită artiștilor care au fost prezenți la Untold.
De ceva timp nu mă mai duc la Untold sau alte festivaluri pentru numele mari, dar nu voiam să îl ratez pe Robbie Williams în acest caz.
La fel ca și în anii trecuți m-am regăsit la scena Alchemy. Dar în acest an au fost foarte multe scene încât nu am reușit să ascult mulți artiști pentru că s-au suprapus.
Experiența de la festivalul de muzică Untold 2019
Se mai poate lucra la sonorizarea de la scena principală, dar cred că ține mai mult de locul de unde asculți și de acustica spațiului. La Busta Rhymes vocea s-a auzit prea încet, dar depinde în ce zonă erai. De jos s-a auzit relativ bine, iar când am urcat în tribune sunetul a fost foarte diferit. La Robbie Williams am stat în stânga cabinei de sunet și s-a auzit bine.
S-a întamplat să vină și ploaia, dar nu a părut ceva foarte grav. Am avut pelerina cu mine în fiecare zi. Iar când a fost cazul m-am adăpostit.
Accesul la festival s-a făcut mult mai rapid față de anii trecuți. Au fost multe puncte în care abonamentul putea fi schimbat în brățară și mergea repede pentru cei care făceau schimbul la fața locului.
Brand-urile partenere s-au dat peste cap pentru a câștiga atenția participanților la festival.
Engie au avut o activare frumoasă.
Dacă erai bun la aruncatul mingii de baschet B&B Shop te premia cu un ceas G-Shock ediția limitată specială pentru Untold sau cu diverse șireturi colorate. Coziile erau interminabile.
Persoanele creative puteau să se exprime prin personalizarea sticlelor de Absolut.
Mă bucur că artiști vizuali au fost bine integrați în acest festival precum poți vedea în materialul video de mai jos.
Iar la capătul desenului se poate vedea tramvaiul pregătit pentru petrecere.
O scenă specială precum și un decor interesant a fost cel de la Ursus. Scena respectivă a strâns un public mare având în vedere că erau piese vechi.
Cei care au dorit să-și testeze forma fizică o puteau face la un circuit special conceput de cei din armată.
Orange a setat noi standarde de inovaţie şi divertisment aducând experienţa de festival mai aproape de consumatori prin intermediul mai multor transmisiuni live realizate în VR 360 cu ajutorul tehnologiei 5G şi al telefonului Samsung Galaxy S10 5G
UNTOLD este primul festival de muzică din lume care a transmis live show-urile artiștilor într-o producție multicameră 4K Ultra Hd HDR (high dinamic range), cu tehnică de filmare de 50 de cadre pe secundă. Asta înseamnă că imaginile transmise au o claritate impecabilă, oferind o experiență cinematografică cu foarte multe detalii de culoare, luminozitate, realism, specifice producțiilor de film. O producție similară va fi folosită în anul 2020, pentru transmiterea live a Jocurilor Olimpice de vară de la Tokyo și
a campionatului de Formula 1.
UNTOLD 2019 a transmis show-urile de la Mainstage, Alchemy și Galaxy, atât pe
canalele proprii de facebook, instagram și youtube, dar și pe canalele partenerilor media naționali și internaționali. În România, spectacolul de la Cluj a putut fi urmărit live pe KISS FM (radio și online), dar și pe PRO TV PLUS. Vineri noaptea și duminică noaptea, PRO TV a transmis show-rile lui Armin van Buuren și Robbie Williams. În străinatate show-urile de la UNTOLD au fost preluate de către DJ MAG, MIXMAG și CAPITAL FM.
Au fost câteva brand-uri care și-au personalizat paharele. În special cei cu wine bar-uri. Chiar dacă toate erau din plastic sau din materiale reciclabile unele au arătat mai diferit. Pentru mine contează și aspectul paharului.
O parte dintre brand-uri au lansat câteva concursuri pentru ediția din 2020. Pentru tine cum a fost experiența la Untold 2019? Aștepți ediția din 2020?