
După ce am vorbit despre colecțiile de haine ale unora dintre cele mai luxoase branduri auto din lume, Lamborghini și Ferarri, astăzi analizăm pe scurt oferta celor de la BMW în materie de articole vestimentare. Înainte de asta, haide să explicăm din nou procesul prin care brandurile de mașini au și colecții de haine, pentru ca ulterior să înțelegem mai ușor anumite lucruri.
Haine marca BMW
Transferul de imagine poate fi realizat între două brand-uri sau între un brand și o persoană, calitățile și imaginea celei din urmă având rol de creștere a vizibilității și notorietății produsului pe care brandul îl oferă sau chiar a brandului.
În cazul de față, popularitatea de care se bucură un brand ca și BMW și poziția pe care o are în mintea cumpărătorului, aceea a unei mărci care oferă produse de înaltă calitate, îi dau posibilitatea de a accesa și alte piețe. Cu alte cuvinte, la nivelul la care se află, BMW își permite să intre pe piața vestimentară cu propriile produse și să le plaseze din start drept produse de cea mai bună calitate și de lux.
Astfel, o eșarfă poate fi achiziționată la 50 de dolari, la fel și o cămașă. O pereche de ochelari de soare atinge prețul de 128 de dolari în timp ce un tricou polo cu mânecă lungă atinge prețul de 110 dolari.
Hainele arată bine, iar dacă ne uităm la descrierea fiecăruia, toate sunt din materiale naturale. Din nou însă, ne punem problema raportului calitate preț. Se merită oare cumpărarea acestor haine? Sau cu alte cuvinte, crezi că un bărbat educat din punct de vedere vestimentar, chiar dacă ar dispune de bugetul necesar, și-ar cumpăra haine marca BMW?