HEINEKEN introduce pe piața din România o categorie de băuturi alcoolice cu totul nouă, prin lansarea Strongbow, marca de cidru numărul 1 la nivel global. Cu o tradiție de peste 125 de ani în producerea cidrului, Strongbow Apple Ciders este o băutură alcoolică fermentată din mere, cu o concentrație de alcool de 4,5% și cu un gust surprinzător.
HEINEKEN lansează în România Strongbow
HEINEKEN lansează Strongbow în România sub conceptul “Urban by Nature” ce transpune cidrul, o băutură fermentată din mere, în contextul urban. Consumatorii Strongbow trăiesc într-un mod natural, fără efort și apreciază experiențele autentice și momentele petrecute alături de prieteni. Le place să își petreacă timpul în aer liber, însă iubesc în egală măsură și orașul si asta inseamna ‚urban by nature’. Din parcuri la terase și pe acoperișuri, de la festivaluri stradale la plaje, Strongbow este băutura perfectă pentru acele ocazii în care ești cu prietenii și tot ceea ce contează este să petreceți timp împreună.
Ritual de servire – cu gheață:
Are un ritual de servire special: conținutul unei sticle de Strongbow se toarnă treptat într-un pahar care conține cuburi de gheață. Gustul proaspăt și răcoritor al cidrului este cel mai bine pus ân valoare atunci când se bea cu gheață, aceasta potențând notele gustului de măr. Momentul perfect pentru a savura un Strongbow este în Golden Hours, adică momentele de relaxare alături de prieteni, la apus de soare.
Cum se prepară:
De-a lungul istoriei Strongbow, pentru producerea sa, se alege un mix special de mere pentru a obține o rețetă echilibrată de cidru. După recoltarea celor mai coapte mere, acestea sunt spălate, zdrobite, iar pulpa se presează pentru a extrage sucul pur, care ulterior este mixat cu drojdie și astfel începe procesul de fermentare. După ce se încheie procesul de fermentare, cidrul se filtrează și îmbuteliază.
Strongbow este marca de cidru numărul 1 în lume. Este o băutură cu un gust răcoritor și proaspăt, produsă din mere, cu un conținut de alcool de 4,5%.
În România, va fi disponibil în cele trei variante: Gold, Elderflower (soc) și Red Berries (fructe de pădure) la sticlă de 0,33 cl și doză de 0,4 cl. Produsul va fi disponibil la nivel național, în canalele retail și HoReCa. Puteți afla mai multe detalii despre Strongbow accesând pagina de Facebook.