SpectreParte a campaniei globale integrată Spectre, Heineken® anunță lansarea unui nou spot TV, cu Daniel Craig în rolul lui James Bond, în timpul unei urmariri cu barca. Odata cu acest TVC, Heineken® anunță o nouă campanie digitală de anvergură, „Spyfie”, ce presupune realizarea primului selfie făcut vreodată din spațiu.

Heineken(R) lanseaza spotul TV „Spectre”

Spotul publicitar Heineken® folosește cineaști și cascadori din filmul Spectre pentru păstrarea acțiunii autentice din seria Bond. Întorsătura neașteptată din spot este generată de apariția unei femei, Zara, care ia parte întâmplător la o urmărire cu barca și îl ajuta pe cel mai cunoscut spion din lume să salveze situația.

Pentru campania digitală Spectre, Heineken® va depăși încă o dată limitele tehnologiei moderne și va realiza primul selfie făcut vreodată din spațiu.

Cu ajutorul unui releu, Heineken® va realiza un selfie pentru norocoșii participanți, recrutați din întreaga lume, în timpul unui eveniment exclusiv de vizionare a superproductiei Spectre, într-o locație secretă, la începutului lunii noiembrie. Conținutul din timpul evenimentului Spyfie va fi oferit fiecărei persoane care va lua parte la această experiență pe telefonul mobil, pentru a fi folosit în social media.

În așteptarea premierei filmului ce va avea loc în această toamnă, fanii seriei vor avea acces în exclusivitate la conținutul Spectre, prin ediția specială a sticlelor de Heineken®, disponibile în toată lumea. Fanii vor putea scana logo-ul Heineken® de pe sticlele, dozele și cutiile în ediție specială, pentru a descoperi imagini în exclusivitate cu Daniel Craig, precum și materiale din culise, din cele cinci locații în care s-a filmat Spectre: Mexic, Roma, Londra, Austria și Maroc.

Parteneriatul Heineken® cu franciza James Bond a început în 1997, odată cu „Tomorrow Never Dies”, Spectre fiind al șaptelea film consecutiv din acest parteneriat.

Related Posts

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *