Parte a campaniei globale integrată Spectre, Heineken® anunță lansarea unui nou spot TV, cu Daniel Craig în rolul lui James Bond, în timpul unei urmariri cu barca. Odata cu acest TVC, Heineken® anunță o nouă campanie digitală de anvergură, „Spyfie”, ce presupune realizarea primului selfie făcut vreodată din spațiu.
Heineken(R) lanseaza spotul TV „Spectre”
Spotul publicitar Heineken® folosește cineaști și cascadori din filmul Spectre pentru păstrarea acțiunii autentice din seria Bond. Întorsătura neașteptată din spot este generată de apariția unei femei, Zara, care ia parte întâmplător la o urmărire cu barca și îl ajuta pe cel mai cunoscut spion din lume să salveze situația.
Pentru campania digitală Spectre, Heineken® va depăși încă o dată limitele tehnologiei moderne și va realiza primul selfie făcut vreodată din spațiu.
Cu ajutorul unui releu, Heineken® va realiza un selfie pentru norocoșii participanți, recrutați din întreaga lume, în timpul unui eveniment exclusiv de vizionare a superproductiei Spectre, într-o locație secretă, la începutului lunii noiembrie. Conținutul din timpul evenimentului Spyfie va fi oferit fiecărei persoane care va lua parte la această experiență pe telefonul mobil, pentru a fi folosit în social media.
În așteptarea premierei filmului ce va avea loc în această toamnă, fanii seriei vor avea acces în exclusivitate la conținutul Spectre, prin ediția specială a sticlelor de Heineken®, disponibile în toată lumea. Fanii vor putea scana logo-ul Heineken® de pe sticlele, dozele și cutiile în ediție specială, pentru a descoperi imagini în exclusivitate cu Daniel Craig, precum și materiale din culise, din cele cinci locații în care s-a filmat Spectre: Mexic, Roma, Londra, Austria și Maroc.
Parteneriatul Heineken® cu franciza James Bond a început în 1997, odată cu „Tomorrow Never Dies”, Spectre fiind al șaptelea film consecutiv din acest parteneriat.