Încălțămintei Geox
Istoria încălțămintei Geox

Istoria încălțămintei Geox debutează la începutul anilor ’90. În timpul unei călătorii în Nevada, Mario Moretti Polegato s-a decis să iasă la o plimbare. Datorită supraîncălzirii piciorului provocată de încălțăminte, acesta a găurit talpa cu un cuțit. Efectele au fost imediate.

După ce s-a întors acasă, Mario Moretti Polegato a studiat fenomenul științific și a descoperit că tălpile din cauciuc găurite, cu membrane integrate, elimină transpirația și permit piciorului să respire. Astfel, și-a pus ideea în practică într-un atelier de pantofi și Polegato a creat primul pantof care respiră.

Istoria încălțămintei Geox

1995 este marcat de începutul brandului Geox cu ajutorul unui împrumunt din bancă, deşi familia acestuia făcea destui bani dintr-o afacere cu vinuri.

Deși brandurile producătoare de încălțăminte, precum Nike, Puma sau Adidas, nu au rezonat cu invenția lui, Mario Moretti Polegato a avut mult succes implementând ideea lui la încălțămintea pentru copii. Brandurile respective de încălțăminte nu vroiau să fie asociate ca producători de tălpi cu găuri. Astfel, s-a născut Geox. Numele provine din combinarea cuvântului „geo” (în greacă însemnă pământ) și a literei „X” care simbolizează tehnologia.

Tehnologia Geox se regăsește din 1999 și în jachete. Din 2000, începe să deschidă magazine în afara Italiei.

2001 este anul în care Geox inventează pielea impermeabilă. Geox au produs pantofi impermeabili datorită membranei waterproof aplicată pe talpa exterioară și pe întreaga suprafață a încălțămintei. În plus, talpa elimină și excesul de umezeală care se produce în urma supraîncălzirii, păstrând piciorul uscat şi la o temperatură corespunzătoare.

În prezent, Geox are peste 60 de patente, peste 1300 de magazine, peste 10.000 de magazine multibrand situate în 103 țări și peste 30.000 de angajați. Aceștia au patentat fiecare invenție făcând ca genul de pantofi care sunt produși de Geox să fie unici în lume.

Pentru că atenția lor este îndreptată spre calitate, Geox și-a testat una dintre tehnologii în cel mai ploios loc de pe pământ, Cherrapunjee, în India. Pentru acest test și-au ales patru fani de pe pagina lor de Facebook.

Geox se mândrește că investește 2% din profit pentru ca experiența mersului să fie din ce în ce mai plăcută. Sediul central este situat în Montebelluna, Italia, unde 15 ingineri și cercetători testează toate materialele folosite în încălțămintea și hainele Geox. Pentru a-și perfecționa produsele aceștia colaborează cu diverse laboratoare și universități. Astfel, ei caută mixul perfect dintre stil, comfort și tehnologie pentru a crea pantofi care respiră.

Geox este printre cele mai competitive branduri care își împinge de fiecare dată limitele când vine vorba de a crea încălțăminte impermeabilă.

În magazinele Otter se pot găsi Mocasinii Geox sau alte tipuri de încălțăminte pentru bărbați.

Related Posts

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *