
Karl Lagerfeld, ca un maestru al reinventarii, si-a obisnuit publicul cu transformarile sale, dar si ale brandurilor pe care le conduce din functia de director artistic. Intre acestea, emblematice sunt Chanel, Fendi, Chloe, dar si brandul care ii poarta numele si care, din acest sezon, poate fi gasit la EGO Flagship Store (Bd. Lascar Catargiu nr. 2, Bucuresti).
Colectia toamna-iarna 2014/2015 Karl Lagerfeld, caracterizata prin contraste si accente glam, a fost special creata pentru barbatul “fashion victim”.
KARL LAGERFELD FW 2014/2015
Tesaturile sport si tehnice dau un aer relaxat jachetelor biker, in timp ce fermoarele masive si captuselile le transforma in piese statement.
Si sacourile imbina tesaturi traditionale cu cele destinate hainelor sport, pe maneci, revere si clapetele buzunarelor, iar mixul piele-nylon de pe paltoane nu poate fi decat surprinzator.

Cizmele cu varf ascutit sau alungit, jeansii luciosi sustin alura rock a barbatului Lagerfeld, in timp ce tricourile cu paiete si pietre intaresc caracterul glam al colectiei.
Paleta cromatica este dominata de negru, gri si navy.
Camasa alba, atat de iubita de designer, este reinventata in colectia noului sezon, remarcandu-se gulerul detasabil, cravata de piele atasata sau imbinarea surprinzatoare de tesaturi.
Vizionar, eclectic si emblematic, cu ajutorul calitatilor sale de creator de moda, fotograf, editor si regizor, Karl Lagerfeld creeaza fiecare colectie ca un univers perfect controlat, in care detaliul joaca un rol vital. Stilul Lagerfeld este structurat, dur, ultramodern, cu o alura aparte desprinsa din caracteristicele-i simboluri grafice.