
Într-o după-amiază dogoritoare în Roma, regizorul Jake Scott filmează noua reclamă iconică Martini BEGIN DESIRE. El și echipa sa sunt pe un acoperiș cu vedere spre iconicul Colosseum, filmând ultimele cadre.
MARTINI s-a bucurat mult timp de o relație strânsă cu lumea modei. Vogue Italia a găzduit o expoziție de fotografie MARTINI în Milano,în timpul Fashion Week – în același timp, multe dintre boutique-urile cele mai prestigioase din Roma, cum ar fi Pinko și Blumarine®, au avut baruri MARTINI în timpul Vogue® Fashion Night Out. Dolce &Gabbana ® au avut un bar MARTINI în Showroom-ul Men din Milano, și altul în Singapore.
Martini Begin Desire

Campaniile publicitare Martini sunt, de asemenea, renumite pentru starurile glam ale fostelor campanii ce i-au inclus pe George Clooney și Monica Bellucci. Ad-urile au avut tendința de a evoca lifestyle-ul de “speedboats-and-power cars” specific Rivierei Franceze.
Cel puțin până în prezent, BEGIN DESIRE, deși e în continuare stylish, este foarte diferit. Este primul brand care comunică asupra dezvoltării personale în timpul crizei economice către generaţia Legal Drinking Age Millennial, a cărei perspectivă și simț al stilului au fost modelate de lumea în care se află acum.
Această nouă direcție a dus la apariția flashmob-ului de care dispune puternic reclama. Ea evocă spiritul de optimism, omniprezent pe străzile din Roma – un look street-savvy, sharp-edged, dar nu ostentativ. Conceptul este mai degrabă în zona stilistică în care More Dazed and Confused® întâlneşte Quadrophenia decât în cea a întâlnirii Vanity Fair® cu Casino Royale.
„Ne-am dorit un ușor vibe de 1960, dar, în același timp, a trebuit să fie atemporală”, spune designerul de costume Diamante Cavali, din spate ochelarilor săi de soare negri. Cavali a lucrat la campania originală şi premiată MARTINI Man in anii 1990. Ea se afla atunci la începutul carierei sale, asistându-l pe chiefstylist L’Wren Scott.
„Stilul apoi a fost complet diferit”, spune Cavali. „A fost vorba despre la dolce vita, și așa am folosit designeri precum Dolce &Gabbana®. În acest concept, nimic nu ar trebui să stea prea mult. Am folosit Missoni®, Super Duper®, Tonello®, Lubiam® – dar mixate într-un mod care nu este ca toate celelalte reclame de modă. Am acordat multa atenţie detaliilor, chiar dacă s-ar puteasă nu observați. „