Men’s Cave s-a născut în urma unei frustrări. Deoarece Sorin Șurghie, unul dintre fondatori, s-a trezit de mai multe ori în situația în care găsea destul de greu haine la prețuri decente, a înfințat această „peșteră” masculină. Sorin și-a pus în joc experiența de peste 10 ani în această nișă împreună cu firea creativă a Ralucăi Huzum pentru a crea un refugiu/spațiu de joacă al bărbatului.
Pe Raluca am cunoscut-o acum doi ani la scurt timp după deschiderea magazinului când m-a rugat să-i dau un feedback legat de magazin. Fiind un magazin stradal într-o zonă relativ ascunsă nu i-am dat prea multe șanse. Însă avea potențial datorită energiei și pasiunii investite în acest magazin.
Rețeta de succes Men’s Cave
Brand-ul se bazează pe crearea unei experiențe cât mai plăcute pentru clienți. La fel ca și alte brand-uri care se repectă ei oferă consiliere de stil. În general clienții vin cu o problemă pe care o au din punct de vedere vestimentar și pleacă acasă cu soluția. Men’s Cave merge pe ideea de a avea stocuri limitate pentru ca fiecare client să se asigure că tot ceea ce achiziționează de acolo este aproape unicat. În plus, vei găsi și accesorii care să îți definească ținutele precum brățări, pinuri de rever și gulerul de cămașă, wallet chain, etc. Fiecare articol nou introdus în magazin are prețul corect în funcție de raportul calitate/design.
Atenția pentru client este un detaliu foarte important
Strategie pe care fiecare magazin ar trebui să-l adopte. Mi-a povestit un client de la Men’s Cave despre cum i s-au rupt pantalonii și au fost înlocuiți pe loc fără nicio discuție. În majoritatea cazurilor când vrei să schimbi un produs este un proces complicat parcă e făcut special să renunți la el. Probabil a fost slăbită teșătura de la cineva care a fortat să poate un număr mai mic sau a venit așa de furnizor. Anumite lucruri nu le poți controla 100% pentru că se întâmplă și la brand-urile mari.
Chiar dacă Men’s Cave sunt pe piață de doi ani, una dintre cele mai mari provocări a fost dacă să își mute sau nu magazinul într-o altă locație. Dar au decis să aducă mai multă popularitate locației din Bărăției 33, în spatele magazinului Cocor. Un prim pas a fost evenimentul Fashion Spree on Baratiei 33. Iar în acest moment îi găsești în Sun Plaza București.
Unicitatea Men’s Cave
Accentul de unicitate este realizat și prin ajutorul produselor proprii pe care le-au realizat ascultându-și clienții. Un lucru pe care îl recomand fiecărui brand. Pe mine m-au atras hainele lor pictate. Dacă îți aduci aminte, am purtat un costum pictat la Pitti Uomo 90. Pe viitor vor lansa costume, pantofi, ghete, pantaloni și veste create de ei și produse în România cu ocazia colecției de toamnă-iarnă 2016. Cu timpul, Men’s Cave își doresc să devină un magazin cu produse 100 % românești.
Men’s Cave se adresează publicului care dorește mai mult decât simpla uniformă care este prezentă la majoritatea bărbaților. Adică acel bărbat care tinde spre un stil personal și îi plac produsele adaptate conform personalității. Totodată produsele Men’s Cave te vor ajuta să îți completezi ținuta. Din acest motiv au renunțat la partea de ceremonie deoarece aceasta se gaseste peste tot și nu mai este loc mult pentru originalitate. Dar, la brand-ul Men’s Cave, se pot crea ținute pentru cocktail party sau pentru apariții casual și smart casual.
Sacourile variază între 700-1100 lei, pantalonii între 200-450 lei, cămășile între 200-300 lei și pantofii între 500-700 lei. Dintre acestea, pantofii sunt cel mai vândut produs datorită faptului că sunt creația lor. Iar acest lucru le-a confirmat că trebuie să se implice mai mult în partea de design.
Fiecare brand care este la început are nevoie de susținători și promovare. Asta bineînțeles dacă ai încredere în produsul/serviciul respectiv. Ei au început promovarea prin intermediul paginii de facebook după care au ales bărbați celebri care se mulau cu produsele lor. Câțiva dintre ei sunt: băieții de la 3 Sud Est, Randi, Mihai Morar , Cosmin Tudoran, Octavian Strunila, Robert Diaconeasa, etc.