Noah este un brand românesc care a fost lansat în mai 2015 de Ruben Perju și Iosif Harasemiuc și fac ceasuri de lemn pentru bărbați. Ei se vor ocupa de ceasurile pe care le voi purta în cadrul proiectului La Pitti Uomo 91 se poartă românește. Proiectul coincide cu 7 ani de activitate de Stil Masculin, dar și cu a 7 participare la Pitti Uomo.
Noah la proiectul „La Pitti Uomo 91 se poartă românește”
De la idee, în 2012, până la afacerea în sine, în 2015, a fost un proces lung care a meritat. Timp de 3 ani au muncit la perfecționarea și punerea ideii în practică. Și rezultatele s-au văzut imediat. După o investiție de 30.000 de euro cei doi suceveni au reușit să vândă circa 500 de ceasuri în aproximativ un an doar prin intermediul paginii de facebook. Acest lucru mi se pare incredibil având în vedere că încă sunt destui români reticienți la comerțul online, dar să cumpere doar prin intermediul unei pagini de facebook?
Când unii au rămas blocați la papioane din lemn, cei doi antreprenori, i-au dat lemnului o altă valoare. De la kitsch lemnul a primit din nou un statut nobil în rândul accesoriilor și astfel au realizat vânzări în America, Dubai sau Marea Britanie.
Ruben(de profesie arhitect) și Iosif (de profesie inginer) au riscat mergând pe o nișă care deși exista la noi în țară nu era suficient exploatată. Ceasuri de lemn se găseau pe alte site-uri, dar nu existau producători. În plus, ei au mers pe partea de personalizare a ceasului și astfel și-au câștigat mulți clienți fideli. La ceasul Noah se poate alege dimensiunea, esența de lemn a carcasei și a cadranului, acele, gravura, precum și cureaua. Cine s-a gândit că poți face o afacere de succes producând ceasuri din lemn?
În atelierul lor din Cluj Napoca se produc ceasurile din lemn exotic (Brazilia, Africa, Mexic), cu design minimalist, care cântărește maxim 35 de grame. Cu ceasurile Noah poți intra sub duș sau să speli vase, dar nu te poți scufunda. Adică rezistă la umezeală și la stropi de apă, dar nu e waterproof.
Ceea ce îi diferențiază față de alții producători este că acest produs nu este o copie după un ceas metalic. De exemplu pe spatele ceasului nu există niciun surub, iar carcasa este realizată dintr-o singură bucată de lemn.
Mai multe detalii despre ei poți vedea în materialul de mai jos
Până în data de 10 ianuarie voi dezvălui câte un brand care a intrat în această campanie alături de mine. Brand-urile au fost atent selecționate pentru că la noi se fac lucruri bune și cu tradiție. Pe lângă faptul că la Pitti Uomo 91 voi purta în mare parte brand-uri românești le voi promova prin intermediul fotografiilor, interacțiunilor și a articolelor pe site.
Care dintre brandurile românești ți-ar plăcea să le vezi la Pitti Uomo 91?