RED TAKEOVER DIESEL

Să vezi roşu în faţa ochilor e un lucru bun. Diesel dezvăluie Red Takeover, un magazin concept temporar, devotat energiei şi puterii iconicei nuanţe de roşu. Spaţiul este adiacent magazinului Diesel Flagship din San Babila şi va fi deschis până pe 6 ianuarie. Viziunea este de mediu captivant, fiind conceput pentru a fi experimentat ca un concept de artă multisenzorială, mai
degrabă decât ca un magazin tradiţional de retail.

RED TAKEOVER DIESEL

Oaspeţii intră în spaţiul de 52 de metri pătraţi, în formă de cub şi sunt complet învăluiţi de un takeover 3D, realizat integral din Diesel Red. Pereţii, podeaua şi tavanul sunt acoperite cu o ţesătură roşie texturată, zdrobită, ce infuzează spaţiul cu o energie puternică şi vie. O colecţie-capsulă în ediţie limitată, de piese-semnătură ale Directorului Creativ Glenn Martens, din diviziile
denim, ready-to-wear şi accesorii va fi exclusiv disponibilă în magazin. Tricourile din jerseu rosu, o rochie roşie, jachete şi pantaloni din denim negru şi o geantă roşu-metalic 1DR subliniază viziunea. Red Takeover este despre încredere, individualitate şi puterea exprimării personale.

DESPRE DIESEL

Diesel este o companie de lifestyle inovativă, internaţională, fondată de Renzo Rosso în 1978. Avându-şi rădăcinile în măiestria denimului şi evoluând la a fi un lider în premium fashion, Diesel reprezintă acum cu adevărat o alternativă la piaţa de lux consarată.
Colecţiile brandului includ apparel, accesorii şi o gamă largă de colaborări de lifestyle: de la parfumuri, ceasuri şi bijuterii, la design interior şi proiecte imobiliare cu Diesel Living.
Descoperirea, susţinerea şi stimularea creativităţii sunt parte din AND-ul Diesel şi al companiei- mamă OTB, grupul internaţional de modă şi lux ce alimentează o varietate de branduri şi companii iconice globale.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *