Roberto Cavalli Uomo

Venirea lui Peter Dundas, noul director de creatie al Roberto Cavalli, a deschis un nou capitol în istoria renumitului brand italian. Creaţiile designer-ului sugerează extravaganţa caracteristică brandului Cavalli dintr-o nouă perspectivă, surprinzând o energie care provine dintr-o îmbinare a stilului de viaţă boem şi muzica rock.

Roberto Cavalli Uomo un nou parfum pe care trebuie să-l încerci

Noul bărbat Cavalli văzut prin ochii lui Peter Dundas este un dandy modern. Înzestrat cu un simţ instinctiv pentru stil şi eleganţă, îmbină fără efort rafinamentul şi stilul neglijent. Aventurier şi liber, rămâne întotdeauna fidel stilului său caracteristic şi niciodată nu simte nevoia de a se preface. Încrezător, dar fără urmă de aroganţă, seducător în mod natural, radiază un farmec care lasă o amprentă puternică în mintea celor din jur. Pentru bărbatul Cavalli, viaţa este ca muzica şi el este în acord cu ritmul şi melodia.

Noul bărbat Cavalli merită un parfum care să reflecte viziunea sa unică, să devină un laitmotiv al modului său de viaţă. Design-ul acestei capodopere a fost încredinţat parfumierului Christophe Raynoaud (Firmenich). El a creat în exclusivitate un parfum aromatic lemnos oriental, o combinaţie de ingrediente preţioase care descriu armonia perfectă între rafinamentul italian atemporal şi îndrăzneala unui dandy rock.

Noul Roberto Cavalli Uomo se deschide cu o nota distinctivă de violete negre, semnatura florală a lui Christophe Raynaud. Volatile şi misterioase, aromele acestui parfum fascinant fluctuează în permanenţă. Contrastul este dat de un contrapunct masculin de şofran foarte incitant şi sexy care are un impact puternic asupra asupra simţurilor.
Notele de mijloc îmbină mierea cu esenţa de lavandă, adaugând profunzime şi volum acestei povești olfactive atrăgătoare. Nota de bază de lemn de cedru amplifică această melodie parfumată. Îmbinat și cu acorduri orientale, subtonuri de patchouli şi boabe de tonka, parfumul generează un ecou seducător.

Sticla Roberto Cavalli Uomo este un manifest frapant al stilului. Îmbinând aerul de teatralitate şi extravaganţă specific Cavalli cu o latură rock and roll, recipientul este confecţionat dintr-o sticlă de culoare închisă, încrustată cu monograma celebrei case de modă. Forma patrată este un semn de masculinitate şi de încredere.

Motivele de tip piele de crocodil care decorează sticla fac parte dintre aspectele distinctive Cavalli. Folosirea motivelor animal print au devenit semnatura Cavalli si evocă, de asemenea, faimosul stil rock și ne reamintesc de fiecare dată că bărbatul Cavalli rămâne liber și încrezător.

Aspectul de piele de crocodil oferă cutiei un finisaj aparte. Logo-ul auriu și monograma neagră şi strălucitoare diferenţiază puternic ambalajul.

Viaţa însăşi devine o poveste muzicală
Campania 360 care sprijină lansarea Roberto Cavalli Uomo reflectă impecabil universul parfumului. Inspirată din sejurul trupei Rolling Stones la vila Nellcôte din 1971, aceasta oferă o imagine unică a lumii Cavalli.
Spotul a fost realizat de talentatul regizor Scott Cooper. Pasiunea sa pentru muzică şi simțul pentru cinematografie i-au permis sa creeze un video de impact, iar tema muzicală are potențialul impresionant al unui hit.
Modelul francez masculin Félix Gesnouin surprinde fără efort stilul de viață dandy – rock al eroului Cavalli, gustul său pentru eleganță și rafinament echilibrat de îndrăzneala sa și dragostea pentru libertate. În decorul elegant al unei vile italiene mărețe, el îşi împarte timpul între prietenii săi, femeia pe care o iubește și căutarea armoniei perfecte. Fiecare experiență îi hrăneşte imaginația, permițându-i să creeze partituri impresionante. Muza lui Felix este întruchipată de Esther Heesch, noua imagine pentru parfumul Signature Roberto Cavalli pentru femei. Împreună, ei formează noua imagine a cuplului chic boem.

Related Posts

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *