NEW YORK şi Amsterdam (iulie 2015) – Tommy Hilfiger Grup, care este deţinut de PVH Corp [NYSE: PVH], anunţă campania mondială de publicitate Fall 2015, TEAM HILFIGER. Sărbătorind al 30-lea an, Tommy Hilfiger identifică clasicul fotbal american cu spiritul său creativ. Stâlpii porţii sunt ridicaţi, liniile de pe teren sunt trase și toată lumea soseşte pentru o prezentare în spiritul fotbalului – totul cu o tentă avangardista modernă.
TEAM HILFIGER prezinta Campania Fall 2015
„Fotbalul american a fost întotdeauna unul dintre sporturile mele preferate, și pentru toamna 2015, privim iconicul sport ca o inspiraţie pentru colecţia si campania noastră de publicitate”, a spus Tommy Hilfiger. „Deoarece aniversam 30 de ani, am capturat toate detaliile eclectice de fashion ale acestui sport – de la dungi sport pana la detaliile metalice și insignele college, toate reinventate cu stilul twist cool al brandului.”
Campania Fall 2015 este centrată pe colecţia pentru femei, așa cum Tommy Hilfiger continuă să se concentreze pe creșterea globală continuă a bussinesului pentru moda destinată femeilor. Sărbătorind chintesenţa „Tommy twist,” campania este adusa la viață de către jucătorii de fotbal în uniforme sportive Hilfiger care apar pe fundal. TEAM HILFIGER este fotografiată de Craig McDean, stilizată de Karl Templer și are ca director de creatie pe Trey Laird de la Laird + Partners.
„Campania noastră de publicitate la nivel mondial Fall 2015 marchează aniversarea de 30 de ani a brandului”, a declarat Avery Baker, Chief Brand si Marketing Officer Tommy Hilfiger. „Timp de trei decenii am dezvoltat brand-ul nostru pentru a obține incredibila recunoaştere la nivel mondial, împărtăşind atitudinea noastră ireverențioasă cu consumatorii din întreaga lume. Astăzi, campaniile noastre publicitare au o identitate vizuală unică ce transmite clasicul nostru ADN cool-American, şi ne extindem reach-ul prin investiții solide în digital, print, outdoor şi canale de marketing direct. „
Fotografiata în Monterey Park, California, campania o prezintă pe supermodelul Behati Prinsloo, ce este din nou ambasadorul de brand pentru al doilea sezon consecutiv, şi deţine, de asemenea, o distribuţie similară de personaje eclectice din campaniile anterioare: Julia Hafstrom, RJ King si Miles McMillan, cu noi completări in persoana lui Bruno Fabre, Nate Gill şi Simon Nessman. Hairstyling-ul a fost realizat de Malcolm Edwards iar machiajul de către Mark Carasquillo.
TEAM HILFIGER va apărea în întreaga lume pe 3 august 2015 cu un program de multi-media. Clipurile exclusive din culise cu Behati Prinsloo vor fi lansate prin intermediul social media pentru fanii şi folowerii modelului, care vor fi apoi primii ce pot sa dea share mai departe, inainte ca imaginile si campania video oficială să fie lansate pe canalele Tommy Hilfiger.