Grupul Tommy Hilfiger, care este deţinut de PVH Corp [NYSE: PVH], are plăcerea să anunţe că Tommy Hilfiger îşi va publica memoriile la Ballantine Books, o editură a Random House.
Tommy Hilfiger își publică memoriile
În carte, Hilfiger va povesti despre copilărie şi anii săi de formare, originile sale în industria modei, dar şi despre impedimentele intâlnite, triumful şi determinarea sa, care l-au condus spre construirea unui brand global ce valorează miliarde de dolari şi reprezintă un stil de viaţă. Drepturile de autor au fost negociate de către Jennifer Tung, VP, Editorial Director Nonfiction la Ballantine, împreună cu Alina Cho, editor-at-large Ballantine, şi Jon Ehrlich de la GISPC. Publicarea este programată pentru toamna 2015, care coincide cu a 30-a aniversare a brandului Tommy Hilfiger.
Domnul Hilfiger, la 63 de ani, este cunoscut pentru clasicul stil all-american, care îmbină cultura pop cu stilul de viaţă preppy de pe Coasta de Est. Crescut în Elmira, NY, al doilea din cei nouă copii, el a deschis un mic lanţ de magazine de îmbrăcăminte în 1969 în timp ce era încă în liceu.
Domnul Hilfiger a lansat brandul de moda ce îi poartă numele în 1985, iar brandul s-a extins rapid, incluzând womenswear, Hilfiger Denim, kidswear, accesorii, parfumuri, decoraţiuni pentru casă, şi alte categorii. În anii 1990, el a fost unul dintre primii designeri ce au combinat moda şi celebritatea, sponsorizând turneele legendelor rock, cum ar fi The Rolling Stones, şi ale unor muzicieni precum Lenny Kravitz, David Bowie şi Beyoncé, în inconicele sale campanii publicitare. În 2012, Consiliul Fashion Designers of America l-a onorat cu “Premiul Geoffrey Beene pentru Întreaga Carieră”.
„Reflectând la experienţele mele în industria modei din ultimii peste 30 de ani, a fost un adevarat “wild ride”, plin de momente ce mi-au definit atât cariera cât şi viaţa mea personală”, a spus domnul Hilfiger. „Întotdeauna am crezut că ce e mai bun urmează să vină, dar de departe pot spune ca a fost aventura vieţii.”
„Sunt încântată sa public povestea personală a lui Tommy”, a declarat doamna Tung. „După trei decenii în afaceri, el nu şi-a pierdut deloc curiozitatea sau spiritul antreprenorial. Acum e gata să dezvăluie omul din spatele brandului şi să împărtăşească înţelepciunea sa cu cititorii din toate generaţiile. „