Am urmărit ascensiunea brand-ului Viggo de la lansarea din 2016 și până în prezent. Mi se pare incredibil cum au reușit să crească numărul de magazine într-o astfel de piață suprasaturată de haine bărbătești.
Ionut Marin, fondatorul Viggo, a crezut de fiecare dată în hainele de calitate realizate din stofe speciale atât din punct de vedere al texturii, culorii și a imprimeului. Drept urmare a reușit să crească rapid în acești ani deschizând 4 magazine Viggo în România și unul în Moldova. Dar nu s-a oprit aici.
Viggo se extinde prin achiziția a 4 magazine Louis Purple
Personal știam de această informație că Ionut va prelua magazinele, dar nu am putut să o fac publică până acum. Cred în relații de business de lungă durată. Doar așa pot avea ambii parteneri de câștigat. La fel s-a întâmplat și cu această extindere.
Ionut Marin a fost cofondator Ego Mens Fashion în 2010 care venit pe piața românească cu multe ținute îndrăznete. El colabora cu Formens, unul dintre cei mari producători de haine masculine din Europa. Iar Louis Purple era un brand al fabricii Formens care se comercializa în magazinele Ego. În 2015 Ionut a făcut parte din echipa de management de la Louis Purple iar în 2016 a lansat Viggo. Din acest motiv magazinul din Piața Romană, B-dul Lascăr Catargiu, nr 2, București a fost Ego Mens Fashion, Louis Purple și în prezent Viggo.
Gerard Losson, persoana din spatele afacerii Formens, a dorit să se concetreze mai mult de zona de producție decât pe zona de retail și astfel a predat cheile business-ului Louis Purple lui Ionut Marin. Din acest motiv a avut loc această mișcare care a venit în mod natural.
Un lucru pe care îl apreciez, la acest business, este abilitatea de manager a lui Ionuț care a reușit să lucreze cu aceeași echipă de aproape 10 ani. Are, în continuare, clienți fideli care au crezut în produsul lui indiferent despre care brand ne referim. Să nu uităm că această echipă a fost la Ego, Louis Purple și Viggo.
Alături de Ionuț Marin, încă de la aparația Ego Mens Fashion Concept a fost și prietenul și partenerul său Cătălin Botezatu. Împreună au lansat proiectul ambițios pe nume Viggo în 2016. Cătălin Botezatu a fost direct implicat în alegerea țesăturilor și a colecțiilor. El a ajutat la popularizarea brand-ului la diverse evenimente naționale și internaționale.
De ce să mergi în aceste magazine Viggo
O astfel de achizitie presupune un stoc si mai bogat pentru reteaua Viggo. Iar de Black Friday vei avea oportunitatea unică de a cumpăra produsele Louis Purple de o calitate extraordinară la prețuri foarte bune.
Sunt de părere că nu e ratat o astfel de ofertă.Viggo nu obișnuiește să organizeze prea des campanii de reduceri. Majoritatea discounturilor vor fi de 40% – 50%. Reducerile sunt valabile doar în aceste magazine fizice Viggo, fără shop-ul online. Într-un fel e mai bine deoarece poți proba produsul, primești consiliere personalizată și te poți convinge de calitatea acestuia. Dacă ești din Cluj și îți place un produs foarte mult, dar nu e pe mărimea ta aceasta se poate livra de un alt magazin din țară care îl are pe stoc.
Vrei încă un motiv să le calci pragul? Se apropie o serie de petreceri cu tematica Blind Date Party care vor da startul ofertei la ora 19.00 pe 12 noiembrie in Iulius Mall Cluj-Napoca, pe 14 noiembrie in Iulius Mall Timisoara, pe 15 noiembrie in Palas Mall Iasi si pe 16 noiembrie in AFI Cotroceni.
Într-un show regizat de Cătălin Botezatu, doamnele și domnișoarele prezente vor accepta provocarea de a selecta ținuta celor mai atrăgători bărbați. Alegerile lor vestimentare vor fi jurizate de Cătălin Botezatu. Trei vouchere în valoare totală de 5000 lei, în fiecare dintre cele 4 locații, îsi așteaptă câstigătoarele.
Ei voi fi prezent la evenimentul din Cluj Napoca și te aștept și pe tine.
Mai multe detalii despre aceste magazine Viggo în interviul de mai jos cu Cătălin Botezatu.
Între timp, ei au lansat și colecția Viggo Hope . Aceasta este realizată din materiale reciclate pe care o vei găsi online și în magazine fizice.
Trimit haine pătate, șifonate. Nu recomand! Ultima dată am cumpărat o vestă la care a venit pătată vâscoza. Habar nu am ce să-i fac. Un costum șifonat. A venit pe un umeraș mult mai mare, are umerii deformați. Parcă oricât le-ai călca nu mai arată a haine noi. Vinovați sunt angajații de pe depozit, care nu au grijă de lucruri.
Ai răspuns foarte bine. Deși brand-ul e bine intenționat, câteva erori se mai pot întâmpla. Cel mai bine este să iei legătura cu ei pentru a remedia aceasta situație.